Zelf beoordeling

LV1: je leerproces begrijpen (zelfkennis): 6,5
LV2: grip hebben op je leerproces (zelfsturing): 7,5
LV3: analyseren, relateren, structureren: 7
LV4: concretiseren:7
LV5: kritisch verwerken:7
LV6: samenwerken:7

Op welke punten kan ik mijzelf nog verbeteren:

       
Verbeterpunt 1:
Ik wil me zelf verbeteren in Solidworks werk.
S
Ik wil de basis van Solidworks onder de knie hebben. Door de opleiding geschreven opdrachten goed te voltooien.
M
Ik kan mijn leerdoel meten door te kijken hoe ver ik sta met de opdrachten. En door bij me zelf af te gaan of ik van veel functies in Solidworks de werking weet.
A
Dit leerdoel heeft enkel betrekking op me zelf. En hierdoor ben ik niet tot last bij andere mensen.
R
Het verbeterdoel is erg realistisch door elke week tijd te investeren in Solidworks. Het is ook enkel de basiskennis die ik wil vergaren en dus niet de moeilijkste leerstof.
T
Ik wil binnen dit blok het verbeterpunt behalen. Want voor dit blok moet ik ook deze kennis benutten.


Verbeterpunt 2: 
Ik wil mijn kennis in de het mandarijns verbeteren voor mijn VCC.
S
Ik wil HSK examen van level 2 halen. 
M
Ik kan mijn leerdoel meten door te kijken of ik het examen goed of slecht heb afgerond.
A
Dit leerdoel zeer acceptabel. Ik verruim mijn blik hiermee op een andere cultuur. Die in grote getalen aanwezig zijn binnen de eigen opleiding.
R
Het verbeter doel is erg realistisch door al in het eerste jaar veel uren te hebben gestoken in het leren van mandarijns. Echter is dit gehele 2de jaar nog steeds nodig, om op het juist niveau te komen. 
T
Ik wil binnen het 2de leerjaar mijn HSK level 2 examen behalen.



Verbeterpunt 3:
Ik wil mij zelf verbeteren in mijn tijdmanagement. 
S
Het van te voren defineieren wanneer en hoelang er over een bepaalde opdracht gedaan mag worden. 
M
In het PVA is er een tijdsplanning opgestelt. Waar nu aangehouden moet worden. En ook moet er worden ingevuld. Hoeveel tijd er daarwerkelijk aan de opdracht is besteden. 
A
Dit leerdoel heeft enkel betrekking op me zelf. En hierdoor ben ik niet tot last bij andere mensen. En dus acceptabel. 
R
Het is een realistisch doel. Als ik langer over een opdracht zou doen dan ik dacht. Kan ik dit terugkoppelen naar mijn tijdsplanning. En hier aanpassingen in maken. 
T
Dit leerdoel loopt door tot en met het einde van het school jaar. Hierdoor wil ik bereiken dat een tijdsplanning maken bijna niet meer nodig is. Doordat ik al vanuit mijzelf weet, hoelang een bepaald onderdeel duurt. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten